Tävlar!

Med denna bilden är jag med och tävlar i Maja & Petronellas (länk) tävling med temat ljus. Priset är en valfri vara från tvspelsweb.se för 200 kronor. Jag vill gärna ha en ny kameraväska (länk) eftersom min är alldeles för liten och rymmer bara kameran + objektivet som sitter på. När jag är ute och fotar vill jag helst ha med mig både mitt 50mm och 18-200 så att möjligheten till att fota fina porträtt bilder och zooma långt finns. Väskan är väldigt smidig och lätt att ha med sig dessutom!
Jag tolkar temat ljus med bilden ovan just för att ljuset är väldigt fint på bilden vilket passar väldigt bra! Den påminner mig om sommaren som självklart är den ljusa årstiden och min favorit. Vill du vara med i tävlingen så hittar du inlägget här!

Kommentarer
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Gud vad kul att du är med och tävlar Alexandra!

2012-03-08 @ 14:12:45
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback