Bussen in till stan, hela världen är så underbar

Någon som har lust att lära sig min fina ansikts-dans?
Skämt åt sido, tänkte tala om för er att jag gjorde som jag skrev tidigare idag: ge mig ut i mellandagsrean. På svajiga ben och med blicken ut över havet av bilar på parkeringen gick vi från bussen till (tro det eller ej) varuhuset. Innanför dörrarna kunde man undra var allt folk som ägde bilarna hade tagit vägen för mycket folk fanns det inte! Eller jo, mycket var det, men inte som tidningarna beskrivit. En av de sista affärerna vi visiterade var Gina Tricot, där upptäckte vi vart alla människor tagit vägen. Det var det trångt kan jag säga.
Med mig hem fick jag ett par svarta jeans från Only. Otroligt svårt att hitta jeans som passar mig eftersom jag är så kort! Men storleken 25/32 passar nästan. Jag måste bara vika in dem eller lägga upp dem två-tre centimeter.
Nu ska surfa runder lite till på alla möjliga sidor som numera finns och som jag numera också har account på. Bloglovin', Flickr, Tumblr, we♥it, twitter och facebook!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback