Instagram

Lite instagram bilder som sumerar halva mitt påsklov (eftersom jag inte skaffade det förens i tisdags kväll!). Jag har som ni ser hunnit bada i godis (haha, inte bara det på bilden såklart), lagat fylld aubergine som jag ska göra på hemkunskapen, kollat på allsvensk premiär (inte live dock), åkt till Köpenhamn, köpt dyr jacka, kollat på Happy feet, myst hemma hos Milli, tagit en egobild (det suger att det inte går att ladda upp ego-bilds-kamera-bilder på instagram med min mobil), fotat min gamla hund som svajar fram och tillbaka och lagt upp några bilder från datorn!
Hoppas ni också haft ett awesome lov utan plugg! För det har minsann jag! Alltså, inte pluggat något. Fast nu sitter jag med min stol som jag gör i bilden. 

Om någon timme ska jag och min familj bege oss till släkten för mat och antagligen påskäggs letande.
Oj, glömde om ni vill följa mig på instagram heter jag alexjohansson96. 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Exakt var står det att jag pluggade direkt när jag kom hem? -_-

2012-04-09 @ 12:23:12

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback