ju bättre de går desto bättre vi mår

Imorgon är det hemkunskapsprov och matte g-prov som sagt. Räddaren i plugg-nöden är det ni ser på bilderna ovan, mobil med musik och självfallet hörlurar. Till en början körde jag på mina Beats by Dr Dre in-ears, men eftersom jag har onormalt små öron (tydligen) så trilla de bara ur öronen så jag körde på pappas gamla Phillips som är ultrasköna! Grymt ljud också! Rekomenderas, synd dock att de är så stora och klumpiga, men vad gör det när man är hemma i sin plugg-bubbla?!
Ett tips på pluggmusik är Timbuktu, så jäkla pepp man blir och glad och ledsen och arg och sjungig och ännu gladare och pepp (tål att nämnas igen!). Låtar man kan sjunga till fungerar bäst för mig, annars stör jag mig bara på att jag inte kan texten och tvingar mig själv att lära mig den innan jag kan plugga vidare -.-

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback