Skor, jacka och kofta för hela 1290 kr!!!!!!!!!

Igår var jag på Väla med mamma, bror och Isabella. Kort sagt shoppade jag som aldrig förr! Hehe, jag får ju mitt barnbidrag vilket innebär att jag betalar allt själv och i och med att jag ska iväg på min livs första skidresa behövdes nya skor (bilden) och ny skidjacka (egentligen inte då jag förra året köpte jag en jacka som i vissas ögon kan verka snygg, men den har rosa blommor på och jag tokhatar rosa). Skorna gick på 500:- (halva priset!) och jackan 690:- (halva priset där med!). Med mig hem hade jag även en vinröd kofta från H&M som också var för halva priset dvs. 100:-. Som ni kanske har räknat ut handlade jag för 1290:- och det är ungefär lika mycket pengar som jag lade ner på ALL shopping förra året... Men ett av mina nyårslöften är ju att uppmärksamma shopping lite mer och nu kan man ju lugnt säga att jag är klar för en tid framöver! För ovanlighetens skull har jag inte fått ångest än heller, känner inte riktigt igen mig själv längre!


Kommentarer
Postat av: QUI

nice!

2012-02-08 @ 22:53:41
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback