HiHiHoHa

PhotoScape vs. Photoshop
Hej! Det var ju ett tag sedan jag bloggade... Men som jag sa när jag startade denna bloggen så kommer jag endast blogga när jag själv känner för det och den senaste veckan har jag bokstavligen talat varit fastfrusen i marken! Haha, jag har varken haft inspiration eller lust. Nu håller jag på med en ny design och försöker komma back on track, vi får se hur det går. Wish me luck!
I helgen hann jag med lite dans, mycket fika och gympa och glömde nästan PLUGG. Fast när jag tänker efter så har jag inte pluggat så mycket, utan borde göra det denna helgen. Vi har hemkunskapsprov, matte G-prov, SO storyline, hälsoprofil i idrott och sen har jag glömt om vi har något mer :p
Nu återgår jag till min lilla pluggbubbla! See u!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback