Teknikbajs

Efter att ha haft prestationsångest och mycket press på mig själv, bröt jag halvt ihop innan idag. Detta teknikarbetet som vi har nu är inget jag känner att jag skulle behöva i framtiden, vilket gör det svårt att bli motiverad till att skriva något. När mamma tappert försökt hjälpa mig på alla möjliga sätt började poletten så smått trilla ner (speciellt när hon kom på att jag kunde snacka med min moster som arbetar med energigrejsimojs)! Skönt, dock har jag endast svarat "klart" på 2 av 9 frågor, men jag vet vad jag ska skriva på de andra! Såååå skööönt!
Nu ska jag säga godnatt och imorgon har vi sovmorgon till 09.30 för att det är utvecklingssamtal, dock ska man skriva på sin SO-uppsats.
Bjuder er på en Paris-bild, saknar det såååå hääääär mycket just nu!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback