Sjuk

Åh, vad jag hatar att vara sjuk! Är det typ aldrig egentligen, men när jag väl blir det så blir jag riktigt sjuk :( Och det är alltid vid fel tillfälle. I somras t.ex. när jag skulle till Paris blev jag jätteförkyld och nu när det har varit nationella proven i svenska och snart lov är jag också sjuk... Grejen är den att jag aldrig "tillåter" mig själv att vara sjuk. Jag pluggar gärnet och inbillar mig att jag inte är så sjuk och kan gå till skolan imorgon. Så går jag till skolan och tror att jag mår bra, så mår jag inte alls bra på kvällen igen och blir hemma från skolan dagen efter.
Nu FÅR jag inte plugga eller anstränga mig på något sätt, ska bara fixa en grej sedan ska jag stänga av datorn och dricka upp mitt te sedan gå och lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback