Dance, dance, dance!

Om cirka en timme ska jag och Cajsa iväg och dansa modern dans för första gången! Då undrar ni såklart "Var inte du nyss sjuk?" svaret är: jo, det är jag tyvärr och därför ska jag ta det lugnt och egentligen borde jag inte åka dit över huvudtaget, men det är gratis (bara idag) och jag känner liksom att jag inte har mycket till val. Har länge velat testa på just modern dans och nu har jag chansen att göra det gratis! Aningen surt att missa det pga. att jag är sjuk, så jag ska banne mig bita ihop! Imorgon måste jag dessutom till skolan för det är NP uppsatsskrivning i svenska och det kan jag absolut inte missa!
Frisk filur (not...), skenet bedrar -.-

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback