Godnatt

Jag vet att klockan har tickat iväg med väldans fart och redan slagit 23.00, men jag är inte ett dugg trött och känner att jag inte levt dagen ut i fullo pga. plugg. Tar igen det genom att sitta och inte göra någonting just nu samtidigt som jag försöker inbilla mig själv att jag kommer att somna på dirren när väl jag lagt mig ner i sängen så att det blir nemas problemas imorgon bitti! Denna inbillning har jag försökt med ett flertal gånger tidigare och summan blir alltid likadan: jag är dödstrött på morgonen och vill bara spola fram tiden till sommarlovet. Tyvärr så går det inte och nu måste jag säga adjöken för att låta ögonlocken falla ner. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: åh tack vad glad jag blir! :D vet du vilken blogg som hade länkat mig? :) har lite ångest, för vet som sagt inte vilken skola jag ska välja riktigt, men det löser sig! vad sökte du? :)

2012-01-24 @ 16:39:54
URL: http://barasofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: okej, härligt! :)

2012-01-24 @ 19:34:15
URL: http://barasofie.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback