Julshow

Nikon d3100 + 50mm
Så, då var årets upplaga av julshowen avklarad! Tillbaka till rutiner igen från allt drömmande i sagovärlden! Har varit roligt som vanligt, men även lite tomt i och med att detta är första året som jag inte själv är med på ett enda nummer. Detta innebar givetvis att jag spenderade tiden med mina gymnaster (istället för att stressa och byta om mellan nummerna) och tro mig, det tar mycket energi. Har varit helt slut när jag kommit hem på kvällen. Idag var jag dessutom på gympan från 10.15-16.30 för att det bokades in en extra uppvisning bara för att folk blev hemskickade igår på grund av att det var fullsatt.
Tog även med kameran idag, men fotade bara lite backstage + när de dansade vals (i deras andra nummer var jag med och höll holme så då kunde jag inte fota).

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej, jag har ett jättebra tips på hur du kan tjäna pengar på din blogg! du kan tjäna upp till 600 kronor för varje person som klickar på din länk & registrerar sig, awesome ellerhur?! klicka på länken för att läsa dig till hur man ska göra! http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-ett-sjukt-latt-satt.html#comment

kram<3

2012-01-08 @ 18:33:58
URL: http://ssmileyface.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback