Konstigt jag är stressad...?

Den utan frön på var till Victor, han är typ allergisk mot allt som inte stavas pommes, kyckling, godis, chips, cheeze balls och allt annat som jag är allergisk mot!

För att baka bullarna ovan var jag tvungen att ställa klockan på 07.30. En lördag?! Det tog emot kan jag lugnt säga! Men de var väldigt lätta att göra så det som tog tid var själva jäsningen, men då passade jag på att ta en lugn och väldigt kort joggingtur! Träffade på Milli som skulle på kurs. Jag har även varit på öppet hus på ett gymnasium. Nu ska jag bara chiiiiiillaaaaa för det behöver jag verkligen just nu! Men, det tänker jag inte göra hela dagen, nejdå jag ska gå en lång runda med hundarna och PLUGGA.


Kommentarer
Postat av: Towe

SV: Ja, får hoppas det! :D

2012-01-21 @ 22:57:07
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback