The world at large

Bild från mellandagarna!

Tänkte skriva lite om hur denna veckan kommer att se ut för mig, för den är lite speciell. Vi börjar med imorgon då inget är planerat på förmiddagen, men vid klockan 6 ska jag befinna mig på gympan för det är genrep inför den årliga julshowen. Detta årets upplaga är 20 års jublieum så den lär bli lite större än de vanliga antar jag. Jag kommer hem senare på kvällen, dock är det oklart när i och med att genrepet kan ta hur lång tid som helst! Men iaf, så på onsdag är inget planerat men jag kanske träffar någon kompis eller hittar på något annat. På torsdag däremot är det premiär för julshowen! Så då kommer jag att vara i sporthallen bland glitter och glamour hela kvällen, haha! Samma gäller fredagen och lördagen. Roligt, roligt! Denna gången är det första året jag inte är med som gymnast i ett enda nummer, sorligt... Söndagen består antagligen av plugg, det gäller att ha spetsat hjärnan (kan man säga så?!) inför nationella proven som börjar snart!


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/tisdag-dagens-blogg/

2012-01-03 @ 07:43:23
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback