Vilse i min egen värld

Söndag, söndag, söndag... Skulle kunna kallas för slappdag istället, eller möjligtvis pluggdag eller mysdag. Det är precis det dagen går ut på! Dessvärre sov jag typ ingenting inatt. Skulle ju till gympan och hade satt klockan på 08.30, men jag gick av någon anledning upp klockan 08.00 och var aningen vilse... Jag stängde av alarmet och gick och la mig igen. Vaknade senare av panik! Haha, jag skulle ju ha hunnit till gympan, men som zombie gör man ingen nytta där. Jag sov vidare istället och har sedan dess bara vilat ut på olika sätt och försökt stressa ner, vilket kommer få en skjuts i baken när jag ska på yoga om 1½ timme! Visserligen är det poweryoga, men hur jobbigt kan egentligen yoga vara när fokusen ligger på att andas?!


Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback