Cykel

Bild från när jag och Anna var ute på en fotopromenad för någon vecka sedan. Sjukt dålig kvalitet på bilden när den publiceras!
 
Idag cyklade jag och pappa till Mölle (ca.3,5 mil fram+ tillbaka). Det tog ungefär 40 minuter dit sedan käka vi lite glass och hem tog det ungefär 45 min. Jag kan bara säga en sak: JAG ÄLSKAR ATT CYKLA! Ganska konstigt, det är liksom inget speciellt med att cykla, men det är typ det enda som inte gör ont på ett enda ställe på min sletna kropp. Jag funderar faktiskt på att börja spara till en "riktig" cykel så att jag kan cykla oftare, snabbare och helt enkelt bättre. Använda konditionen och magen mer med hög kadens istället för att slita på benmusklerna och axlarna (genom att lägga mycket tyngd och kraft på armarna). 
 
Nu ska jag nog säga godnatt, har ju träning kl. 10 imorgonbitti. 

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback