Regn

HejHej, Sverige suger verkligen. Sitter inne i soffan och deppar över att det regnar och blåser storm ute. Det får all min energi att rinna ut i sand. Som sysselsättning tittar jag på friidrotts EM och letar resor till värmen inför vintern. Jag vill till en storstad där det är lagom varmt, dvs MAX 30 grader. Helst hade jag velat åka till Australien (vet inte hur varmt det blir där, säkert över 30 grader), men eftersom min mamma har en extrem fobi för de flesta djuren på den ön, räknas de resmålet direkt bort. Nu börjar päronen dessutom fundera på en resa till kylan (!!!!!). En skidresa är jag definitivt inte sugen på... Nu ska jag träna lite, duscha och städa!
Det får bli ett gaaaaammaaaalt självportätt.  

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback