Alperna

Mitt sportlov spenderades som sagt i alperna, närmare bestämt i Österrike. Orten är inte nödvändig att nämna eftersom ingen kommer att veta var den ligger. Jag tog inte alls många bilder, faktiskt bara ett tjugotal från balkongen. Bilderna ovan är två av dem. Fatta vilken utsikt vi hade från hotellrummet! Klarblå himmel, snörika alptoppar och en liten alpby. Supermysigt att vakna till.
Varför jag inte fotade särskilt mycket var för att jag inte orkade släpa på kameran och ännu mindre vågade jag ha med den upp till backarna. Tänk om jag skulle trilla med den?!
Nu är klockan mitt i natten och jag måste sova. Inte för att jag är särskilt trött, utan för att jag inte har något att göra, knäna gör ont och jag vill inte sova bort dagen imorgon, för jag måste plugga biologi som tusan -.-

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback