Friluftsdag

Tog några självporträtt igår (tror jag det var), men fick inte till det bra eftersom jag inte har någon fjärrutlösare... Då kom pappa hem och jag fotade några porträtt på honom bara för skojs skull och han tog någon bild på mig, är osäker på om det är han eller jag som har tagit de ovanstående, hmmm.....
Innan idag var det friluftsdag och jag var på Vallåsen och åkte skidor. Det var väl "kul" eller vad man ska säga, det är ju inte direkt Alperna. Sedan nu ikväll var det fotbollsträning eller ja, fys. Vi sprang lite, körde lite styrkeövningar, sprang lite till osv. Det var väldigt kul, men mina knän säger fortfarande ifrån och av erfarenhet har jag lärt mig att det är bäst att lyssna på dem -.-
Nu ska jag snart sova, så jag säger GODNATT!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback