Hemma från Budapest!

'Detta inlägget skulle kommit upp long time ago, men eftersom vårt 4G internet inte fungerade och vi nu håller på att byta så fungerar helt enkelt inte internetet och jag blir tvungen att använda mobilnätet.
Kom iaf hem från Budapest i fredags och har sedan dess köpt en longboard, gjort engelska och svenska muntliga nationella och en annan sak har hänt som jag tyvärr inte tänker berätta. Idag är jag hemma för jag är sjuk och ska se till att städa (om jag orkar) och redigera lite Budapest-bilder. Det var i vart fall oerhört varmt i Ungern. Ca. 30 grader sol varje dag. Levde i skuggan mestadels av tiden, därav den kritvita huden...

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback