Morsans dag

Idag var det (för de som undrar) mors dag och jag har knappt varit hemma mer än på kvällen.
Dagen startade dock tidigt (typ 08:15) med nybakade bullar från byns bageri. Sedan cyklade jag på 5 min dvs. typ rekordtid, till gympan och tränade mina gymnaster. Var med på uppvärmningen vilket var en joggingrunda ute i det fina vädret.
Efter träningen stack jag direkt till fotbollsmatch och tyvärr förlorade vi, men jag är absolut nöjd med min insats även om det var lite små missar. Det var trots allt 9-manna vilket jag aldrig tidigare spelat.
Väl hemma igen kom delar av släkten förbi för släktmiddag med grillat. 

Dagen har varit en bra dag och nu väntar en sista "normal" skolvecka och jag är mer än taggad inför sommarlovet, gymnasiet, Mallorca och allt annat vad framtiden innebär!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback